poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1841 .



Afaceri
proză [ ]
Intre randuri

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [doi ]

2005-07-14  |     | 



La televizor muzica era prea galagioasa un vers totusi imi aducea aminte de prima aleasa o tanara in floarea varstei care tipa mai tot timpul,hmm... ce dulce era carnea de fiinta, ce dulce era gandul la prima aleasa asa cum este prima bomboana pentru copii, pentru mine era vis.
Telefonul continua sa cante, muzica inca se mai auzea pana ce am luat telecomanda si-am inchis televizorul.
- Da ma ce vrei!
- De ce imi inchizi telefonul in nas; de la celalalt capat se auzea un zgomot ciudat parca erau mi de voci adunate laolalta.
- Zi ce vrei, si lasa-ma ca imi scriu jurnalul.
- Ha ce lume proasta, am dat de unul care vrea sa cumpere pentru Alba ceva has si ma gandeam ca inca mai ai pe acasa vreo socoteala.
- Da ma curvo am si ce tre' sa ma laud.
- Zi cand ne putem vedea?
- Azi pe la ora trei.
- Unde?
- Stiu un birt fain.
- Zi unde ca ma grabesc! tipatul ei imi gadila timpanul.
- Casa Nova stii unde e?
- Nie, nu stiu.
- Langa benzinarie proasto pe Torontal' la capatu lu' patru ai inteles?
- Hai ma, ca te gasesc eu ne vedem la trei.
- Bine hai dute; si i-am inchis telefonul.
- Vito!!!

Ma scol din pat imi iau halatul pe mine si trec la baie ca ma cam pisam pe mine cu "Vita" la telefon.
Patul imi era caldut dar na, ce sa-i faci mi se parea ca lumea ma cheama, ma vrea acolo, afara, fac un dus si las apa sa curga pe mine, parca sunt un inger iar aripile imi erau stropi cazuti peste mine, un sentiment placut dar hai sa ies ca deja trecuse juma de ora.

- Buna cu ce te servesc?
- Ciocolata calda, ca e buna rau.
Pe terasa mai erau ceva persoane, o baba la patruzeci de ani ma privea incerta asa ca mi-am luat ziarul i-am intors spatele si am inceput sa citesc cazul ciudat din Lipovei, auzi la ei " victima a fost pur si simplu sfartecata ".
Dinspre parcare se auzea muzica buna dintr-o masina decapotabila rosie care culmea se opreste chiar langa terasa, din ea coboara o tipa supla, frumoasa, Hm, era "Vita".

- Hai ma odata, te mai astept mult.
- Da! si telefonul tau mi se inchide in nas.
- Ce vrei sa zici ca nu meriti?
- Nu din moment ce iti aduc clienti.
- Ma cac pe clienti tai de doi bani du-i la morga nu la mine.
- Ai adus?
- Unde-s banii?
- Stai draga ca ii am, nu ma lua repede ca ametesc.
- Stii ca azi iti fac o reducere?
- Da si in ce consta asta?
- In a te arde pe tine, moca ha ha ha ha!!!; radeam cu gura pana la urechi pe cand ea ma privea cu interes pervers.
- Oooo domnul scula mare vrea sa ma arda.
- Da ma ca esti o fata indrazneata si ai tupeu sa lucrezi cu mine.
- Bine, mai intai ia asta; si imi intinse doua role cu bani.
- Asa trebuia sa faci de prima data, sa ma multumesti.
- Ma mai vrei?
- ... poate, dar nu azi.
- Eram sigura...
- Hai ma, de unde?
- Din ziar, de unde dracu'.
- Aha faci pe desteapta, auzi ma la ea, din ziar, ai tupeu nu gluma.
- Esti un animal ma, si deaia te vreau ca stii sa te lupti dar tu... pisat in vant nu ai chef de mine.
- Eh lasa ca iti trece, hai sa-ti indes hasul in portbagaj.
- Iara schimbi subiectul? Hai pana la baie sa iti arat cat de buna sunt...
- Alta data curvo'
- Iara incepi?
- Lasa ifosele si hai ca am si alta treaba; si-am luat-o amandoi la pas dupa ce am lasat banii sub farfurioara.
- Ma da ce cacat de masina ai tu...
- Ce nu iti place, e rosie, mica, si cu un sprint de te internezi, la o viteza mai mare te pisi pe tine de frica. Ce zici dam o tura?
- Mai buna e Dacia mea; si i-am aratat masina mea toata coapta pe dinafara si dinauntru ca o gutuie viermoasa.
- Ei na! ai bani si ti masina asta de cacat hm... ma faci sa rad; se lasa condusa pana la masina de unde am scos o plasa de un leu, i-am intins-o cavalereste.
- Ia-o si pleaca pana nu iti carpesc una; ea era prima mea femeie si o simpatizam pentru tupeul ordinar pe care il avea in fata tuturor. Mai iubea ce dracu si eu o terfeleam ca un pres pentru ca o placeam si nu doream niciodata sa afle.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!