poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1220 .



astronautul, pălărierul și catedrala lui Robert De Niro
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sucdeportocale ]

2009-09-15  |     | 



În luna aprilie a anului trecut, un astronaut și un pălărier s-au apucat să construiască o catedrală. Cum toate terenurile din oraș erau deja ocupate, s-a luat hătărârea ca aceasta să fie ridicată în mijlocul străzii. La proiect a participat o echipă de fizicieni și una de bucătari, cei mai mulți dintre aceștia având chiar și câte două neveste. Acestea se plimbau de la un capăt la altul al orașului, până când s-au plictisit sau li s-au tocit pantofii. Multe dintre ele nu s-au mai întors acasă niciodată, astfel încât lumea a vorbit despre altceva. În acest timp, catedrala era aproape gata, singurul care mai lipsea fiind episcopul, despre care se zvonea că plecase în căutarea nevestelor dispărute de acasă. Pentru a nu întârzia foarte mult data deschiderii oficiale, în locul acestuia a fost adus un student la Litere, care semăna cu Robert De Niro, motiv pentru care nici unul dintre cei veniți să asiste la prima liturghie nu a sesizat diferența dintre acesta și adevăratul episcop. Prin catedrală circulau mașini, motociclete și pietoni din toate colțurile lumii, toți în cea mai deplină liniște pentru a nu deranja serviciul religios sau repetițiile organistului. E adevărat că un șofer mai claxona uneori și atunci organistul se trezea și o lua de la capăt, dar asta se întâmpla destul de rar și întotdeauna după miezul nopții.

În rest, pe strada pe care nu mai locuiește decât un astronaut și un pălărier totul a rămas neschimbat.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!