poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2088 .



Cat e Buzaul de mare
proză [ ]
Festival umor la Buza ed. XI

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [pannduru ]

2010-01-14  |     | 



CASA DE CULTURÃ “ION CARAION” CENACLUL UMORIȘTILOR AL CASEI DE
A MUNICIPIULUI BUZÃU CULTURÃ A MUNICIPIULUI BUZÃU

Nr. 6 /12 ianuarie 2010




Domnia Voastră,
Domnule/Doamnă …………………………………...........



Casa de Cultură “Ion Caraion” a municipiului Buzău, împreună cu “Cenaclul umoriștilor” al instituției, organizează Ediția a XI-a a Festivalului Național de Epigramă “Cât e Buzăul de mare”, în perioada 07 - 09 mai 2010.
Cu această ocazie lansăm următoarele concursuri:

1. Concurs Național de Epigramă cu temele: (1) “Măscărici și mâzgălici” și (2) “Omul cu mârțoaga”, – teme inspirate de titlul volumului memorialistic (1958) al scriitorului buzoian George Ciprian (Gh. Constantinescu) și respectiv de piesa sa din anul 1927, fără trimitere la acestea – câte două epigrame inedite, nepublicate, la fiecare temă.
Lucrările vor fi trimise în două exemplare, cu moto și plic mic închis în care se va arăta identitatea, adresa, telefoanele, adresă de e-mail, până cel târziu ziua de 15 aprilie 2010, data poștei, pe adresa: Sălcuțan Mihai, Buzău, str. 13 Decembrie, nr.10A, cod poștal 120.217, județul Buzău.
Sunt excluse trimiterile recomandate, care nu vor fi ridicate de la poștă.
La concurs pot participa epigramiști de pretutindeni, cu excepția celor din județul Buzău.

2. Concurs Național de Creație Literară - carte de epigramă și de literatură umoristică.
Participă cărțile de epigramă și de literatură umoristică apărute după 01 mai 2009. Lucrările vor fi trimise în două exemplare pe adresa: Biblioteca județeană “V. Voiculescu” str. Unirii nr. 140, municipiul Buzău, cod poștal 120.238, județul Buzău, cu menționarea domiciliului autorului, codului poștal, telefonului, adresei de e-mail, având ca dată de expediere cel târziu ziua de 15 aprilie 2010, data poștei.
Cărțile participante la concurs rămân în patrimoniul bibliotecii.

Câștigătorii concursurilor vor fi invitați la festival și recompensați cu premii, invitațiile, programul și detaliile urmând a le fi transmise personal.
Informații suplimentare se pot obține de la președintele cenaclului, Sălcuțan Mihai, la tel/fax 0238/ 720.965 (biroul personal), tel. 0338/ 105.222 (domiciliu), 0745/ 760.015 (mobil) sau pe e-mail [email protected].
Corespondența fiind adresată președinților de cenaclu, vă rugăm a transmite si populariza concursurile noastre tuturor confraților din zonă prin comunicarea informațiilor cuprinse de prezenta, în timp util.
Cu mulțumiri pentru sprijin și colaborare.
Succes și Voie bună !

Președinte cenaclu, Director,


Mihai Sălcuțan Viorel Pietrăreanu

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!