poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1063 .



Deep Inside
proză [ ]
The Birth part 2 ( D )

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ohmosis ]

2010-03-09  |     | 




Locul in care se aflau era destul de slab luminat, si gol. Undeva sus , scurte strafulgerari de electricitate , luminau incaperea din cand in cand.
- Si pana la urma .. Dan asta , sau cum ii zici tu , zeul tau..
- Al nostru!
- Da da .. al "nostru" .. care e misiunea lui pana la urma ? Te auzeam mai devreme ca ziceai ceva de "eu trebuie sa am grija de el" , de ce tu ? Adica ... sincer parca am o idee in cap despre ce se petrece , dar .. e vaga. Si apropo de ce eu negru .. ?
- Pai sincer daca vrei sa stii cum arati , nu trebuie sa faci un efort prea mare. Suntem identici ca aspect. Culorile difera.
- Inteleg .. culorile si .. armele se pare. Tu ai sabia de cristal , iar eu ? Ce sa fac cu sabiuta asta ? Apropo pentru ce avem nevoie de ele ?
- Ai atatea lucruri sa intelegi .. dar toate la timpul lor. Deocamdata ce trebuie sa stii este ca noi , avem doua variante. Ori ne unim fortele si incercam sa-l protejam pe Dan , ori vom fii intr-o continua lupta iar atunci .. sincer .. iti doresc succes.
X arunca tigara care parca dispare pur si simplu .. cateva secunde de lumina , creeate de impulsurile electrice de deasupra, si D vede ca X are dreptate. Sunt identici. Aceleasi haine , aceasi statura .. singurele diferite sunt culoarea , armele ... si ochii. Clipeste des , isi mai aprinde o tigara si incepe sa se plimbe in cerc prin camera intunecata.
- Nu esti prea vorbaret nu ? X. ziceai ca iti spune ?
- Depinde .. cred ca prefer sa te las sa te obisnuiesti cu decorul , apoi cand vei avea intrebari , iti voi raspunde. Da, X . Oricum mai este putin , si cred ca se face dimineata.
- Dimineata , adica va fii lumina aici ? ca ma deprima intunericul asta.
- Hehehe da .. poti spune ca va fii mai luminat , da. Dar stai linistit vei incepe sa apreciezi momentele cand este intuneric aici.
- Si noi ? stam numai aici ? Mai devreme parca eram in alta parte .. nu-mi spune ca suntem captivi aici si tre sa ma invart mereu in camera asta.
- Nu. In timp vom iesi din ce in ce mai des de aici , atunci cand va fii nevoie. Nu prea ai rabdare nu ?
- Nu stiu , stiu doar ca sunt de putina vreme in camera asta ... si deja incep sa ma plictisesc. Nu e nimic de vazut aici. Numai .. numai .. ce sunt alea apropo ?
- "Alea" sunt impulsuri electrice , creeate de creierul lui Dan. Acum doarme. Sunt putine , dar puternice. Nu te-as sfatui sa te aproprii prea tare. Cand se trezeste .. vor fii mai multe. Hmmmz ,nerabdator , curios ... fumezi mult ..
- Da sincer nici nu stiu de ce fumez .. daca asta zici ca fac .. stiu doar ca imi vine sa o fac .. si o fac.
- Da .. asa ai fost creat. Nu trebuie sa te chinui prea tare sa intelegi unele lucruri. Ti-am mai zis eu tie, toate la timpul lor.

Cei doi isi continua conversatia, in camera luminata stroboscopic. D. pune intrebari , X raspunde calm . Cei doi se analizeaza reciproc , desii sunt identici ca aspect , fiecare vede in celalalt diferentele. iar asta il fascineaza pe D la maxim. E nerabdator sa afle mai mult , sa stie de ce au arme , si impotriva cui trebuie sa le foloseasca , vrea sa inteleaga tot, cat mai repede. X parca simte trairile colegului sau.
- Nu trebuie sa te grabesti. E timp. Lasa-l sa-si gaseasca singur ritmul. O sa-ti fie greu probabil sa-ti domolesti curiozitatea , dar trebuie sa incerci. Un lucru important pe care trebuie sa il stii , este ca tot ce simti tu , curiozitate , nerabdrare , furie .. sunt simtite automat si de el. Si vei vedea ca atunci cand se va trezii complet , vom merge intr-o camera, undeva mai sus .. unde vei vedea ce vede el. Poate il vei cunoaste si pe "sefu" astazi ... depinde. din nou , repet .. un prim sfat important: Rabdare!
- vai , o sa ma terorizezi cu rabdarea asta a a ta nu ? presimt eu.
- poate , nu imi doresc neaparat sa te "terorizez" , dar da! iti voi spune de fiecare data cand voi simtii ca trebuie. Acum haide sa ne indreptam spre "Ochi".
- "Ochi" ? adica .. vom sta in ochiul lui sau ..
- Nu. Acolo este altcineva care este mult prea ocupat sa transforme in impulsuri fiecare imagine vazuta de Dan. Nu avem loc acolo. Noi vom sta in camera unde sunt trimise acele imagini. Vei vedea. Urmeaza-ma!

X il ajuta din nou sa se ridice. D arunca tigara , se uita umpic suspect si confuz spre X , dar il urmeaza. Ajung in fata unei usi , care se dovedeste a fi de fapt un lift. Pasesc inauntru , unde D apase pe butonul cu numarul:12550.
Liftul porneste , dar parca nu in sus, sau jos .. nici stanga nici dreapta .. e o miscare ciudata .. haotica. D nu isi da seama in ce parte merge .. stie doar ca nu va mai gasii in spatele usilor aceeasi camera. E plin de ganduri , intrebari , dar se gandeste ca X poate are dreptate si se hotaraste deocamdata sa invete , sa analizeze , apoi va vedea el ce va face. Simte ca nu va fi plictisitor. X este destul de placut ca si caracter. E mai tacut .. si calculat, dar ok. Zambeste .. usile liftului se deschid silentios , si pasesc intr-o camera alba. unde se afla doua scaune mari amplasate in fata unui ecran imens.
- Ia un loc.
- Hehe .. macar scaunele sunt la fel .. credeam ca si aici o sa avem parte de "diferente" ..
- da , sunt la fel.
- seriosule . trebuie sa ma stradui cu tine nu ? lasa lasa .. vorba ta , " in timp" .
- Asa e. Timpul schimba orice. Nu tine cont de nimic si de nimeni. Hai acum ia un loc nu te mai invarti atat ca ma ametesti. Poti sa-ti lasi pelerina si sabia akolo pe masa.
- Multumesc. E cam grea sabia asta a mea ... si nu-mi explic de ce pentru ca e mai mica decat a ta.
- hehe a mea nu are .. greutate. Uite .. prinde.
D arunca sabia in asa fel incat X sa o poata prinda din aer. Sabia suiera in zbor .. si se lasa prinsa de mana neagra.
- vaaaai , X , deci este absolut incorect. De ce ? Nici nu simt ca am ceva in mana .. nu! nu-mi place! Am cum sa schimb ?
- asta nu. Dan a ales pentru tine ..
- mda. dragut din partea lui ..
- hai acum .. avem treaba . ia un loc si ai putina rabdare pana se trezeste. Te rog ..
- Fie .. pot sta eu pe ala ? imi place mai mult dreapta. nu voi vedea bine de aici.
- valeeeu .. bine hai uite .. stai aici ... dar inceteaza. Ma faci sa rad serios .. esti de groaza ..
- hehehe ti-am zis eu ca te dovedesc. Asa , mersi .. cand incepem ?

X isi pune o mana in cap. Nerabdarea lui D este obositoare.
- in curand. vei vedea ..
D se aseaza comod pe scaun si isi aprinde o tigara. Buzunarul sau de la piept nu contine nimic. Nu il simte greu , dar curios este ca, atunci cand vrea , mereu gaseste o tigara acolo .. ii place. "ciudata lume am mai ales si eu .. si tipu asta .. nu stiu ce sa zic ... il descos eu.Presimt ca nu suntem doar simplii spectatori. II gasesc eu punctele slabe si atunci imi va zice tot. ok deci domnule X , te ascult , am rabdare cu tine .. nu pari a fii genul care cedeaza asa usor.bun .. mai incepe o data chestia asta ? ca ma plictisesc crunt!!"

- Imediat. Uite incepe sa vina informatie prin filtrul acela .. trebuie sa inceapa.
- Huh? de unde stii ce .. cum .. ma . auzi ?
- Incepe. Vorbim dupa. Concentreaza-te sa intelegi ceea ce vezi. nu pune intrebari , tine minte si vorbim mai incolo. Succes.










.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!