poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 153 .



Mica publicitate distopică
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-04-22  |     | 



*Firmă de pompe foarte funebre oferă servicii complete soților înșelați: crimă, ștergere de urme, încasare de asigurare de viață, mituire de procurori, băgat în față la coadă la înmormântare, înhumare cu stil, îmbuibare de popă, muzică live cu bocitoare internaționale. Asigurăm prezența amantului răposatei ca să sufere și să se oftice. Garanție cinci ani pentru coșciug și doisprezece pentru suferința amantului. Nu ratați ocazia! Nici nu știți ce pierdeți! Plată doar cu cardul în limita locurilor disponibile în cimitir.
*Agricola S.A. Crăcănații din Vale realizează săpat de colegi, brăzdat de obraji groși, plantat de dispozitive explozibile în birouri vecine, însămânțat neveste urâte de șefi, decorticat sâmburi de adevăr, executat îngrășământ la evaluări de sfârșit de an, sădit invidii, cules roadele bârfelor, tuns pe la spate iarba pupincuriștilor și smuls buruienile colegilor carieriști. Folosim doar material testat pe curve cu două fețe și pe copii de bani gata. La două lucrări agricole oferim cadou o coadă de topor cu masterat și doctorat din birourile guvernului!
*Paștele se apropie! Firma de înfrumusețare și spoială "Mumia minunată" realizează vopsiri de cocote, încondeieri de rapandule, șlefuiri de pipițe, rașchetări de nasoale, împachetări de nesimțite, machiaje de strâmbe și reglări de cocoșate, totul la prețuri imbatabile, rabatabile și imperturbabile! Pentru modicul preț de zece mii de euro asigurăm și îmbălsămarea până la Crăciun! Cadou: un sejur all-exclusive în Egipt fără întoarcere, cu cazare în sarcofag de nuc și eternitate garantată doi ani. Boiți-vă urâta acum, râdeți toată viața!
*Restaurantul asiatic "Koaye" vă așteaptă să luați masa duminică de duminică (dar să o aduceți înapoi după aceea) în localul său din Băicoi, special amenajat pentru dvs. cu pielea unui organ sexual de dinozaur care, în caz de vreme nefavorabilă, va fi frecată pentru a se transforma extraordinar de surprinzător într-un cort de campanie de un hectar, perfect izolat, flocos, ignifug și impermeabil ce poate adăposti o mie de persoane gata excitate de eveniment. Meniul creat special de chef Yakoiu Kutawa și master chef Koy Baa Baan va conține, printre altele, momițe în sos de feromoni, ouă de struț natur în lapte organic de taur și hormoni pane de elefant stătut. Surprizele se vor ține lanț, așa că vă sfătuim să nu veniți îmbrăcați și să nu vă prea aplecați! Muzica va fi asigurată de taraful turcesc "Testy Kulle" întors recent dintr-un turneu răsunător în frumosul oraș turistic croat Pula. Pentru rezervări trimiteți poze nud pe contul nostru de socializare în grup cu lumina stinsă, să vedem ce-o ieși...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!