poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1423 .



Sting...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2001-02-08  |     | 



E frumoasa viatza , dom'le!!!!
Cine poate spune ca nu e???
Bani avem..fericire cat incape...dragoste la fel...
frumos!
Acum am inceput sa gandesc pozitiv!
Atat de pozitiv incat mi se face greatza!!!
Minciuni!!!
Probabil va intrebatzi ce am iar?
Pai, uite ca am!
Shi sa nu credetzi ca imi place!!!
Sa nu sting lumanarea????
Dar voi shtittzi ce sa spunetzi???
Oare toata lumea crede ca, daca spune ceva incurajator, chiar ajuta??? Ei bine, nu e asha!!
Sunt nishte termeni shi nishte formule atat de des folosite,nihte teorii fara substantza shi fara efect! Shi-au pierdut orice importanta ...au devenit obositoare, shi total neavenite.
Sunt intrebuintzate de atatea ori, shi de atata vreme, incat , chiar daca la inceput erau pline de caldura shi de incurajare, cat se simtea shi o inteligenta creatoare in ele, acum e ttul in van...totul s-a pierdut undeva intre a le gandi shi a le spune...iar cand ajung la cel care trebuie sa le auda, deja sunt superflue!!
Sunt aspra, dura,poate unora le seva parea casunt chiar nedreapta, dar eo opinie personala, ipartashita shi de altzii. Ar trebui sa ofer shi o solutzie, daca m-am aruncat in a face asemenea afirmatzii...solutzia mea ar fi : tacerea. Daca nu shtii ce sa spui, situztia te depasheshte sau pur shi simplu te socheaza, mai bine fii alaturi de persoana, nu e nevoie de cuvinte, daca exista sentiment...prezenta fizica e de ajuns, chiar prisoseshte.
Cuvintele strica totul, shi ajung sa cauzeze shi mai multa durere pana la urma.
Da...shtiu ce vorbesc, chiar daca mi-ash dori sa nu fie asha...dar, din pacate nu am ce face acum..eu nu am ales sa fiu in situztia aceasta, iar daca viata a hotarat sa ma mai loveasca o data, asta este...va trebui sa indur...
Shi voi supravietzui! Nu vreau sa mi se mai spuna sa fiu puternica, pentru ca sunt shi fara sa imi spuna altzii sa fiu. In ceea ce priveste sperantza, si pe aceea o am, daca nu as avea-o,nu m-as afla acum aici, ci la 2 metri sub pamant,asta e sigur!
Ceea ce multi inteleg greshit, e,ca, daca spun ca mi-e greu, shi ca ma doare shi ca simt ca nu mai rezist, inseamna ca nu mai am sperantza shi atunci incep sa imi spuna ca speranta nu trebuie sa moara...shi alte alea...
Le multumesc tuturor care imi sunt alaturi...dar, ii rog sa gandeasca putzin inainte sa vorbeasca, iar,daca li se pare ca au mai spus-o sau ca e deja inofensiva formula, sa taca shi sa imi spuna doar ca imi sunt alaturi.
Poate eu am o viziune mai speciala despre prieteni shi despre ce ar trebui sa fie ceva...da sunt sigura ca mai sunt shi altii de parerea mea...
Cred ca tot ceea ce vreau sa spun este ca ar cam trebui sa mai shi gandim inainte sa vorbim! Asta ca axiom intotdeauna,
dar cu preponderentza in situatziile dificile!
Poate greshesc...e foarte posibil...deshi,nu cred ca e atat de grava greshala, daca eu asta simt...am simzit..shi voi continua sa simt.
Sting lumanarea....e trist...e prea tarziu....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!