poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2167 .



Unde mergem în concediu?
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sabinna ]

2008-08-09  |     | 



-Te anunț, îi spuse lui Victor soția ,că s-a aprobat concediul meu.
-Ce bine! Și așa vroiam să merg la țară.
Privirea ei nu se arătă prea binevoitoare.
-Ce repede uiți, doar mi-ai promis că anul ăsta mergem și noi undeva!
Da? O privi ca și cum atunci auzise pentru prima dată.
-Se pare că am uitat...Vrei să îmi dai sarea?
Cum ochii ei căpătaseră culori sumbre se văzu nevoit să cedeze, ca de fiecare dată.
-Și unde vrea căprioara mea să mergem ? Chipul ei era din nou luminos.
-La mare ,Victoraș ciripi ca o vrăbiuță veselă.
Se pare că lui nu îi fu pe plac alegerea ei.
-De ce,iubițica mea,muntele nu îți place?
-Am mai fost la munte, îi aminti imediat.
-Și,dacă mai mergem o dată,care e problema?
-Hai,Victoraș,doar nu mi-am luat concediul o dată cu tine ca să ne certăm nu? Te duci mâine,la câteva agenții de turism din oraș si,care loc e mai avantajos acolo mergem!
A doua zi,veni acasă încărcat de pliante, după un lung periplu prin oraș.Le întinse pe masa din bucătărie,unde ea călca foarte preocupată.
-Uite,asta e cu izvoare termale, pentru tine ,că te dor rinichii,spuse binevoitor.
Dar ea avea dinainte răspunsul pregătit.
-Putem să mergem și la Techirghiol, acolo e cel mai bun nămol.
-Nu vrei la Bușteni? Ocolea , elegant propunerea ei.
-Ascultă,Victor, arată-mi pliantele pentru stațiunile de la mare!
-Zău mamă, de ce insiști cu marea asta atăt? La munte o să ne simțim cel mai bine,aer curat,oxigen...
-Și la mare e aer curat! Eu vreau,să mergem la mare!
-Și eu vreau la munte! Se pare, că avem o problemă!
În seara aceea se culcară cu spatele unul la altul, fără să își spună un cuvânt.
În urmatoarea zi veni acasă fluturănd zâmbete.
-Hei ,uite ce ți-am luat din oraș! Și îi aruncă un pachet drept în ziarul ce abea apucase să îl deschidă.
-Ce e asta? Iritarea lui crescu la maxim cănd dadu cu ochii de cadoul neașteptat.
-Un costum de baie! Și mi-am luat și eu unul!
-Deci insiști în continuare?
-Rămân pe poziții,sunt decisă să merg la mare!
-Și eu ,la munte, clar?
Seara la culcare, sătul de suspinele ei înfundate o mângăie ușor pe spate.
-O să mă duc mâine, să mă interesez de oferte pentru stațiunile de la malul mării, oftă el amărât.
-Dar nu e nevoie, mergem oriunde! Îl luă de gât imediat ,împăcată.
A doua zi,cănd se intoarse de la servici îl găsi fumănd pasiv, într-un colț din bucătărie.
-Ei, unde mergem ? Ochii ei iscoditori aruncau luminițe de foc.Aștepta cu nerăbdare răspunsul.
Dar el ridică spre ea o privire sumbră.
-Nicăieri, m-a sunat directorul, concediul meu a fost anulat, măine mă duc la servici!

Silvia
9-08-2008






.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!