poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2824 .



Povestea noastra...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [DyanaJoey ]

2009-05-06  |     | 



Astăzi ascult muzica clasica iubitule. Vreau sa simt ca odinioară. Aceeași eu, același tu. A dispărut totul? Degradant...
Ma simt ca o firava păpușă de porțelan, gata sa ma sparg la cea mai mica atingere, la cel mai ușor suflu de aer. Par atât de fragila în fata ta...M-ai putea omori in orice clipa. Dar sunt puternica, sa știi...
Mi-am pus din nou rochia cea neagra. Nu sunt in doliu, iubitule. Nu s-a terminat încă dragostea noastră. Îți amintești cât de mult iubeai rochia aceasta? Îmi spuneai mereu ca-mi subliniază perfect talia. Știu ca te fascina altceva defapt. M-am bucurat întotdeauna ca nu ai fost ca și restul. Inca ma bucur.
Săruta-mi buzele roșii dar ai grija sa nu te mistuie focul. Sa-închidem ochii și sa ne imaginam cum ar fi fost ...altfel. Cine-ai fi fost tu? Cine-as fi fost eu? Care ne-ar fi fost amintirile?
Nu vrei sa te gândești? Te sperie gândul ca poate nu as fi fost eu acea persoana de lângă tine? Si pe mine ma sperie, iubitule. Si pe mine ma sperie...

Mângâie-mi obrazul. Săruta-mi lacrima, imbratisaza-mi sufletul. Lasa-ma fără de suflare ca și atunci...
Arunca-ma pe pat și lasă-ma sa visez. Nu ma atinge acum.
Visez la primul nostru sărut care a deschis poarta iubirii noastre. Ai roșit după aceea. Ti-am zis eu ca vei roși, nu ai băgat de seama. Acel sărut inocent ce ți-a dat lumea peste cap. Nu ai mai avut ce sa spui după aceea, îți mai amintești tu oare? Iubitule...
Îți mai amintești tu oare câte am făcut împreuna? Cate orizonturi deschise, câte începuturi...Ce de amintiri...
Iubitule. De ce îți pui capul în poala mea? Vrei să par mai puțin fragila decât sunt? Vrei doar sa ma simți aproape? Nu voi pleca, nu...
Atinge-ma. Atinge-ma de fiecare data ca și cum mâinile ți-ar putrezi în următoarea secundă și nu ai mai putea sa-mi simți pielea atât de fina. Strânge-ma în brațe ca și cum as cădea moartă în următoarea clipa. Viața este scurtă, iubitule, profită de ea.

Ma duc sa schimb melodia. Afara încă ploua și poate ca ar fi mai bine sa ascultam acea melodie...Ma îmbrățișezi puternic. Îmi săruți gura cu atâta pasiune. Ti-am spus sa ai grijă...Nu mai contează. Simt cum focul începe sa ma mistuie...

Îmi aduc aminte din nou de ceva...

Mă las dusă de val în brațele tale iar sărutul tău îmi dă putere.





S-a oprit și melodia. S-a oprit și ploaia. Eu în brațele tale, pierduți printre albele cearșafuri...
Cine sunt eu? Cine ești tu?

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!