poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1912 .



Contrarii
proză [ ]
Arta de a-mi vorbi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Danielor ]

2006-09-05  |     | 





Uneori aș strânge toată lumea în brațe, alteori nu mă împac nici cu mine și strig la toți ca să tacă, să nu aud decât natura vorbind. Difernențe. De ce, de zile, de ore? Atunci îmi vine să le spun la toți (se poartă cu un “n” inter-calat): -“Vă urăsc”!
Uneori dau tot ce am, celui ce-mi cere pomană, alteori îmi vine să iau și de la cel ce nu are.
Uneori dăruiesc părți mari din suflet, alteori spun cuvinte care rănesc.
Sunt om?
Făcut din contrarii și ca toate să-mi dea dreptate contradictoriu trăiesc. Totuși contradicțiile clădesc, din contradicții se nasc marile idei; Concluzionâd : - da sunt om. Uneori.
Uneori .
Gândesc că scriitorul nu mai are nevoie de spovadă, el se spovedește cu fiecare vers, cu fiecare poem, cu fiece rând scris, în fiece frază. Doar așa scriitorul poate a pune bucăți mari din spiritul său în ceea ce scrie. El se spovedește cu fiecare și în fiecare. O face public neașteptând iertarea.Doar din dorința de a împărtăși ceea ce simte. Fără ca de cele mai mult ori, spovedania lor să fie bine primită., neașteptând să fie împărtășit.
Mărturisindu-se fără putința de a se cumineca, unindu-se cu tot, fiind în toate, primind în schimb mila sau ura celor ce spovada i-au citit..Așteptând apoi liniștea dinnăuntru, lăuntricele gânduri, muza, ca să o poată lua de la capăt respovedindu-se iarăși în scris.
Uneori gândesc, alteori șed
Uneori stau, alteori gândesc.
Uneori, alteori uneor.., alteor...,.Une..., alte...,u....a... dar totuși....?
Uneori cotrazic, alteori dau dreptate.
Uneori râd, alteori plâng.
Uneori!
Uneori contradicții clădesc negândind. La ceilalți sau pentru mine.
Uneori scriu lozinci sau slogane, alteori spun ce alții n-au gândit. Răspicat îmi strig iubirea sau ura, ieșiri din sabloane? Nu alteori, nu uneori.
Uneori plâng, alteori râd.
Uneori spun adevărul cel mai crud, alteori mint de bonton.
Uneori cred că scriitorul nu mai are nevoie de spovadă, el se mărturisește prin ceea ce face în ceea ce scrie. Găsind adevărul acolo în cel mai întunecos cotlon, aproape gol, doar în zdrențele umilinței. Ca apoi alteori să-l aducă pe fila cu pete de cerneală, în fața celor mulți asfel cum el cel ce scrie, cu ochii dinăuntrul său l-a văzut.
Contradicții, Contrare firii, ieșiri din stas-uri impuse ori pe care tu singur ți le impui. Mărturia trecerii năvalnicei firi. Om.
Uneori caut și de cel mai mult ori. Alteori găsesc.



.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!