poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1731 .



Eseu cu privire la CER
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ingerasha ]

2007-01-08  |     | 




Eseu cu privire la CER


Ce să-i spun inimii despre acest final fericit ? Să-mi amintesc aș vrea . Să retrăiesc trecutul , să-mi treacă prin fața într-o secundă . Să știu ce știam că știu . Am mers prea mult . Mă dor picioarele și sufletul…Mă vreau vindecată . Privesc cerul . Am realizat că ne privim . Ridicăm capul pentru a ne privi de prea puține ori ne vede cerul , de prea multe ori judecăm fără să știm care sunt norii . Mă așez pe iarba moale a uitării . Imi trag sufletul…Cât este de liniște . Prea mută splendoare , mă invadează ! Încetinesc , încetez a mai simți , a mai gândi…am ador…sub…
-Ce faci ? Mă deranjezi , nu vezi ? (pe un ton arogant copacul)
-Ce , cum , ce fel ? Eram obos…a (am ramas cu gura căscată.) Eram singura , singurul martor la incredibila pățanie . Nu se poate ! Eu sunt…
-Ce ma interesează ? Ești cine ești ! Nu contează , ce te-am întrebat eu ceva ?
- Iartă-mă , am să plec . N-am vrut să te deranjez .(fac câțiva pași când…)
-Stai…stai,nu…nu pleca…Mă simt atât de singur . Stau închis aici în scoarța vieții de…nici nu mai țin minte .Crezi în magie ? (sunt stană de piatră-nici un gest) Chiar dacă nu ,eu sunt dovada vie că ea există. E magia naturii .Ce credeai că ea e perfectă ? Ei bine , greșeli face oricine . Trebuia ca eu sa fiu liber , să mă mișc , să iubesc , nu să stau nemișcat așteptând să treacă , să vină , câte un anotimp peste mine să mă golească , să mă-mpodobească…degeaba…tot gol sunt . Poate , poate că tu ești , tu,tu trebuie să fii cea care mă va elibera .
Mă întind pe iarbă langa dulcea greseală a naturii .Privesc cerul. Deja e noapte . Parcă acum o secundă era soarele pe cer . Parcă acum un minut eram obosită și…sunt deja batrană ? Copacul e gol . Magia ! Magia ! Eu sa fi facut asta ?!
Descopăr o scorbură . Intru acolo . Intunericul e orb . Trebuie să mă culc . E deja târziu . Nu mai e un vis de altă dată !? S-a inchis . Sunt blocată . Vad…o pereche de pantofi…2 picioare…2 mâini…El e…mă ridică de jos și mă cuprinde în brațele lui puternice ca două crengi . E…el-erobra . Magia - Există da - eu sunt magia , el e magia ! Noi suntem magia .Vraja iubirii . Au dispărut urmele singurătății , greșelii - suntem noi . Prințul și eu . Prințesa și el . Magia vine de sus sau din interior . Transformarea e în noi toți . Să privim mai des tavanul , cerul…


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!