poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1608 .



Telefonul de 3.000 de euro
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Contesa De Lorena ]

2007-02-04  |     | 




Ziua de miercuri a fost una foarte normală. Ultima oră aveam română când la ușă a apărut și poliția, si jandarmeria și toți mascații din lume, de parcă l-ar fi răpit careva pe președintele țării. Dar nu președintele era cel care a pățit ceva, ci telefonul unei eleve sărace, un telefon de 3.000 de euro care tocmai i-a fost furat. Am fost interogați toți colegii ei până în cele mai mici amănunte: ce am mâncat de dimineață, dacă am fumat, dacă ne-am făcut temele, dacă am fost la vreun bar etc. Am fost și torturați: unuia i-au rupt o mână, altuia un picior; asta pentru că n-au vrut să zică nimic despre lecția de la mate. Acum stau și mă întreb: oare chiar n-au vrut?... Dar mai bine să continui povestea mea. Suspectul principal era un coleg de-al nostru, Șerban, poreclit , presupus criminal în serie și hoț vestit în trei cartiere pentru furturile și spargerile lui atât de numeroase. Se bănuiește că a și ucis mai multe persoane, că a fost căutat de FBI și chiar de Interpol. Dar, de fiecare dată, a ieșit basma curată. Dar acum a fost prins, ca ultimul găinar, cu telefonul cu pricina asupra sa. Nemaiavând timp să scape de el, s-a jurat că habar n-are al cui e și cum a ajuns în buzunarul lui propriu. A fost arestat, iar justiția l-a condamnat la moarte pe scaunul electric.
Acum, noi colegii lui, suntem tare supărați că l-au luat,pentru că, atunci când a fost prins cu telefonul asupra sa, de voie-de nevoie, i-a scos un ochi directorului,cu care de fapt nici nu se înțelegea prea bine. Acum directorul e în spital și noi sperăm cu toții să-și revină cât mai curând, să se întoarcă la noi la liceu, să ne oprească discoteca, să interzică muzica hip-hop și manelele, să omoare distracția, muzica și imaginația noastră și a mea mai ales că a cam luat-o razna.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!