poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1473 .



educatie...aleasa si culeasa!
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2001-05-21  |     | 



Stai in sala de asteptare....iau o carte si incerc sa gasesc un sens cuvintelor ce se amesteca in raza mea vizuala...aproape reusesc, dar apoi:
" Nu iti dau mingea,trebuie sa mergi mai in spate si ti-o arunc eu!!"
Pare total inofensiv....poate asa si este...mai pare si normal, poate asa si este....
Privind mai atenta copii, bineinteles ca asta erau, observ anumite nereguli la ei, la felul cum arata, cum se comporta...oare am dreptate?...
Nu vreau sa descriu acel tablou grotesc,nu as putea....sunt prea sensibila pentru a reda felul jalnic in care aratau...parte din deficiente proveneau din nastere, dar parte....sa spunem ca erau oglinda fidela a educatiei primite.
M-am uitat atenta la mamele si bunicile prezente, am avut o reactie normala...o doamna mica, cu niste ochelari imensi, cu rame groase albastre...ochii mici erau abia vizibili...
Mai era o bunica, severa cand vedea ce prostii fac ceilalti copii...cand vedea, prost spus, nu vedea nici la doi pasi in fata ei, din cauza ca i se sparsesera ochelarii, dar nu prididea cu obiectiile si cu certurile, chiar daca era apostrofata de fiica ei, saracacios imbracata, ce venise, la randul ei, cu fetita la consultatii....
" De ce sta atat de mult de vorba cu doamna doctor?? A spus ca doreste doar sa ii puna o intrebare si sta de o jumatate de ora!!!"
"Ei, intra si cealalta in joc, a intrat inaintea unor fete care doreau scutire, si nu a intrebat pe nimeni altcineva daca poate intra peste rand!! De o ora sta acolo!!"
Nu cred ca mai trebuie spus ca iesirea doamnei in cauza, a fost sarbatorita cu intrebari sarcastice si cu atribute de genul "nesimtita" strigate in gura mare...chiar de doamna nevazatoare.
Acestea nu sunt foarte importante, poate nici nu ar avea sens, doar ca, doamna fara "inaintasi" a stat la povesti si a uitat de restul lumii....
M-am simtit ciudat fiind singura calma, rabdatoare, care pur si simplu se uita la copii cum se jucau si cum incercau sa faca abstractie de starea de nervozitate a tutorelor....
Acel gen de comportament l-as fi asteptat de la copii de 13, 14 ani, care, la joaca, isi striga apelative de genul acela unul celuilalt, pentru ca s-au dovedit paraciosi sau rai...in nici un caz de la femei de la 40 de ani in sus...
Hihi! Tineretul din ziua de astazi!!
cei 30 de ani de-acasa, zau, lelitzo!!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!