poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1900 .



Bestseller
proză [ ]
fragment de inceput

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Vidanja ]

2003-03-18  |     | 



Si iata ca m-am intors dupa ceva timp si am inceput sa scriu din nou. Si m-am gandit ca totusi ar fi bine ca sa continui sa scriu , aceasta carte despre nimic. Asa ca , cica, trebuie sa fie si un personaj principal , in jurul caruia sa se invarta acest nimic. Cred ca a trecut ceva de cand cititi si nu stiti despre cine este vorba in povestea asta despre nimic. Ei bine (sa se auda surle si trambite ba chiar si tobe pentru ca trebuie sa intre personajul principal in scena, in jurul caruia de acum incolo se va invarti cartea pardon nimicul asta din carte), el este ( momente tensionate de asteptare; trebuie pentru ca asa trebuie sa fie un roman, si mai ales un bestseller, cu momente tensionate) magnificul , extraordinarul, nemaivazutul si nemaiauzitul , cine credeti?, da da chiar el , sigur ca da chiar el , in persoana , de neatins pana acum si de acum inainte chiar in sufletul vostru sau invers ……PERSIL!!!
Asa a zis Lucia, o colega de munca, care a avut curajul sa-i zica intr-un fel fata de ceilalti colegi care au zis sa ii zic Gheorghe, Vasile, Nicu sau alt nume de “prost” zic ei. Da’ cine a zis ca eu scriu carti de prosti si cu prosti. Ce eu scriu pentru prosti?! Auziti voi ce tupeu pe ei sa va considere prosti. Ei pe voi cititorii mei. Sunt multi astia care cred ca lumea se imparte
In prosti si destepti si probabil ca de aia lumea e impartita in lumi de rangul intai, doi, trei, sau chiar patru, si de aia sunt unii saraci lipiti si alti bogati putrezi, pentru ca prea multi au credinta asta despre prosti si destepti.

Sa revenim la Persil. El nu are credinta asta cu prostii si desteptii, ci el crede doar in Dumnezeu. El, Persil, era fiul satrei. Adica tasu era bulibasa, si el urma tot bulibasa sa fie deoarece tzigancile satrei asa ii ghicisera cand il nascuse masa. Sa fie bulibasa! Si nici chiar bulibasa nu ar fi putut sa zica ca tzigancile nu au dreptate, pentru ca tzigancile au intotdeauna dreptate. Dar oricum bulibasa nu ar fi zis asa ceva deoarece el era al 15-lea bulibasa din tata in fiu si daca ar fi fost si fisu bulibasa ,neamul lui, numele lui, a lu' tasu a lu’ tasu lu’ tasu etc. pana la a 15-a spita, ar fi fost cel mai tare neam de tzigani pentru ca un singur neam a mai fost bulibasa peste vreo alta satra 15 spite la rand pana cand le-au dat foc la corturi aia de la Tefal, si pentru ca le-a dat foc la corturi al 15-lea bulibasa a fost dat jos,si asa ca, daca fisu ar fi fost si el bulibasa ar fi fost a 16-a spita si satra lor ar fi fost satra cea mare si neamul lor ar fi fost cel mai tare neam din toata istoria tziganeasca, pentru ca ar fi un neam de bulibase de 16 spite.
Si ca v-am zis de Persil cum s-a nascut si cum au zis tzigancile ca o sa fie bulibasa, sa trecem peste copilaria lui, peste perioada de scoala de la Roma, Londra, Madrid, si sa va zic ce face Persil acum, la varsta de 22 de ani.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!