poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1084 .



eu....tu.....fiecare....intrebari...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2000-11-13  |     | 



O iarna cumplita....nu-i placea deloc cum ii biciuia vantul rece fatza...ar fi vrut sa se afle altundeva,dar nu avea de ales....
Mergea prin zapada grea...calca foarte greu....ii era extrem de greu sa inainteze...
dar apoi sse gandi ca avea nevoie de exercitziul asta ca sa umble mai ushor prin viatza!
Ce stupid suna...a umbla prin viatza....ea nu umbla prin viatza..ea se tara...anevoie...
Shtia ca odata shi odata o sa reushasca,dar ar fi vrut sa vina clipa aia mai curand....shi totushi....
II era frig...atat de frig....flacara sperantzei era pe cale sa se stinga,nu ii putea incalzi sufletul ce cauta cu atata ardoare un foc mare.....
Aaaaa....ce bine era...dar vara era atat de departe....nici macar amintirile nu ii mai tzineau de cald...
Atunci incerca sa se refugieze in lumea ei...uitata de toti shi de toate...acolo unde soarele stralucea numai pentru ea...acolo unde totul era corect...unde nu era nevoie de sacrificii,pentru ca apoi sa spui ca tot raul e spre bine...shi sa ashteptzi binele la nesfarshit...
Te intrebi daca va veni vreodata acel bine pe care il ashtptzi atat de mult....oare te vei simtzi odata asha cum vrei..sau eshti condamnat sa ashteptzi?
Atunci realiza ca era inconjurata de alb...de puritate...dar era numai o parere...in spatele acelui alb se aflau alte culori....era negrul....el se ascundea acolo..shi ashtepta sa iasa la iveala....
Ea shtia asta.dar se prefacea ca nu vede nimic,poate asha,o sa o ocoleasca negrul....
Oare va reushi??
tu ai reushit??????......

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!