poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1156 .



mare....furtuna....linishte...cotidian....
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2000-11-17  |     | 



Era atat de frumoasa ziua...marea era atat de linishtita...parca totul ar fi fost dintotdeauna asha...soarele stralucea puternic,razele sale incalzeau matelotzii care stateau pe punte,neavand altceva de facut...se odhneau shi ei..stateau la taclale,la o dushca de rom...
"Ce frumoasa e viatza!" - asta pareau sa spuna ochii lor,shi parca aceasta era propozitzia care era fondul tuturor povestirilor lor...
Majoritatea erau tineri,fara prea multa experientza,dar capitanul,era shi el relaxat...in aparentza....
"...Shi in ziua aceea era tot atat de cald...ne bronzam ca shi acum....hehee....ce vremuri...frumoase...dar lasa,ca nici acum nu e mai rau...maine ajungem in port,descarcam marfa...shi ne odihnim..am auzit ca sunt femei frumoase in orashul acela...ha!...marea...tot ea e cea mai frumoasa,dar shi nastrushinca femeie!!"spuse unul dintre marinari,shi mai lua o gura din bautura aceea pe care ei o prefera!
Mai erau cam doua ore pana la apusul soarelui,dar se parea ca acesta dorea sa spuna mai devreme noapte buna....sau era fortztat de norii care amenintzau sa il inghita cu totul...
Nimeni nu mai era relaxat pe vapor....era o zarva continua..nimic nu era asha cum ar fi trebuit sa fie,sau abia acum ishi intra totul in ritm...
Furtuna i-a luat prin surprindere,dar au reushit sa ishi ia unele masuri de precautzie...shi ,oricum "Aceasta doamna a marii(aceasta era denumirea vaporului)era prea obishnuita cu mofturile oceanelor pentru a nu infrunta shi aceasta vicisitudine a vremii....
Furtuna a inceput....s-a dezlantzuit,parca ar fi aratat furia cerului in toata frumusetzea shi puterea ei...pe cat de tragic,totul era perfect!
.....shi a trecut...
Marea era din nou,neobishnuit de calma,ca shi cum ar fi incercat sa se refaca,sa calmeze valurile ce inainte loveau napraznic shi biciuiau cu furie tot ce gaseau in cale...
Apusul avea nishte nuante fantastice...din nou,numai perfectiune....
Dar.....oare....nu....???........
Cat priveai cu ochii era numai un verde albastrui ce emana linishte...incredere...sperantza.....
Ah! Mai era ceva....plutea la suprafatza apei...o sticla de rom....goala....
Oare era vreun mesaj in ea????.........
.............

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!