poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1034 .



reactzie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2000-11-28  |     | 



Singuratatea....

Oare e alt cuvant cu care sa o descriem?
Nu cred...
Oare cum putem sa-i aratam "atributele"?...
Hehe! Sunt atatea metode..iar mie mi se pare uneori ca le-am explorat pe toate....deja simt ca nu mai rezist...
Dar,de cate ori ma imbraca din nou singuratatea intr-o noua haina...de atatea ori descopar o alta culoare a ei...atatea culori am descoperit pana acum,.incat deja le-am pierdut nuantzele...
Shi,sincera sa fiu..m-am cam saturat...
Asha cumulti s-au satura de viaytza asta...dse topt ce ne inconjoara...
Multa lume discuta despre votari...
Atatzia se lamenteaza shi deja eu m-am saturat....sunt atatzia de care e numai gura!
Asta facem noi!
Vorbim!
Chiar shi acum cvand scriem pe pagina asta...e o alta metoda de comunicare...
Sunt atatea strigate de ajutor aici...dar oare cine le asculta....
Doar vorbim...dar cine ne aude?
Din nou avem posibilitatea de a da vihna pe ceva sau pe cineva...
Ha!
Dar nu trebuie sa dam vina...
Nu mai vreau scuze!
Vreau fapte!
Oare cer atat de mult??
Oare chiar nu mai existe nimeni care sa faca intr-adevar ceva...
Cum ar fi sa mai curetze tastatura asta macar din cand in cand....ca deja shi mai multi nervi imi fac!
dar,daca nu se pot nici macar ingriji de un lucru atat de minor,oare cum le putem cere mai mult????
E o idiotzenie!
Ashauntem noi oamenii...majoritatea lor..nishte idiotzi...
Nishte amaratzi cu prejudecatz mai mari decat le duce...
Ce facem noi de fapt in viatza asta??
facem de fapot ceva?
sau e doar o lamentare continua??
desigur,multi vor fi foarte surprinshi de ceea ce scriu acum..sasu nu atat surprinshi cat nemultmiti....shi vor intra automat in autoaparare!
"Eu???sa fac asha ceva?eu???"
Altzii vor zice ca sunt nebuna...ca imi imaginez chestii..
Altzii nici nu vor citit pana la sfarshit...ar altzii vor recuynoashte...asha cum majoritatea vor uita prea repede ce au citit...
Shi iar ma intreb daca mai are vreun rost...probabil ca nu...dar iata ca mai scriu...iata ca mai obosesc ochii unor persoane..care au fost..sunt shi vor ramane pasiva pana l;a sfarshit...
Incerc shi eu sa inaltz un strigat..nu catre cer..pentru ca acela e prea personal..shi deja am obosit...un strigat catre suflete...catre oameni care dorm..ash vrea sa ii doara urechile de taria strigatului meu!
Ash vrea sa se trezeasca..ash vrea sa FACA CEVA!
Dar mai am o preentzie..ash vrea sa faca ceva bun..dar nu prea cred ca a puterea asta,....
Nu mai rezist....
Oare voi mai rezistatzi???
Sau nici macar nu atzi realizxat ce se intampla?
Probabil ca atzi realizat..dar mai grav e daca nu reactzionatzi!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!