poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1218 .



merite
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2000-12-03  |     | 



Cum e viatza asta???
Pun pariu ca nu putetzi sa imi spunetzi....
Nici eu nu shtiu cum este....sau cunosc numai anumite partzi ale ei...
Poate daca am shti intr-adevar cum este am putea-o controla...dar,oare,ar avea atunci vreun farmec?
Oare chiar are viatza farmec????
Nu shtiu nici eu...
Sunt anumite momente cand imi vine sa urlu de fericire....sau nu e fericire...poate o categorisesc eu asha,ca sa ma simt mai bine...
Oare shtim ce e fericirea????
Nu cred.....
Pentru ca ,din nou,pentru fiecare inseamna altceva...
Ce simt eu acum???
Cred ca durere....simt ca ma dezintegrez..incet..incet...ca ma sting..asemeni unei lanterne careia i s-a terminat bateria..sau,ca sa fiu mai romantica,asha cum ar trebui sa fie o lacrima..sa zicem ca ma sting asemeni unui soare ce coboara incet in mare shi ii saruta adancurile....
Ce faci cand eshti intr-o stare cand simtzi ca nu mai potzi continua???
Cand simtzi ca nu mai ai pic de forta in tine??
Cand abia mai respiri..shi shi asta doare???
Durerea...din nou am ajuns sa scriu despre ea..eu zic ca o cunosc..dar am are dreptate???
Sau eu sunt de fapt fericita??Numai ca nu imi dau seama??
ma indoiesc sa fie asha....de ce spun asta?
Pentru ca incerc sa caut ceva pentru care sa merite sa traiesc....daca ash iubi...ash trai pentru acea persoana...dar nu iubesc....
Atunci un alt raspuns ar fi sa traiesc pentru mine....dar am ajuns sa cred ca nici macar asta nu mai merit....dar pare,daca nu merit viatza..merit moartea???
Nu cunosc nici acest raspuns...
De fapt ce shtiu? ce shtim,noi,aceste fiintze???
Nu scriu nimic in afara de "aceste" pentru ca m-am saturat sa ne categorisesc..am crezuit ca gasesc o exceptzie(care confirma regula,bineintzeles)...am crezut ca gasesc un om...dar nu a fost sa fie....
Atata dezamagire....caut o fantana pe care sa o umplu cu lacrimile mele...dar pana shi acestea refuza sa curga....nu mai merit nici lacrimi....prin urmare nu mai merit nici sa imi ushurez sufletul....
Nu cred ca mai trebuie sa continui...nu cred ca merit nici sa scriu...dar sa mai fie shi citit ceea ce scriu eu...
Ash vrea sa vina cineva care sa imi arate ca ma inshel...dar ashtept in zadar....nu mai rezist....
Era totul atat de frumos...asha ar fi trebuit sa fie shi acum...
dar shtim oare ce inseamna frumos???
Ma indoiesc...
Cred ca va cam chinui cu aceste intrebari...dar trebuie sa incercam shi asta...sau voi shtitzi deja raspunsurile???
Numai eu le caut disperata shi se ascund de mine????
Nu mai shtiu ce sa cred....ce shtiu...ce sunt....pentru ce...
Am numai intrebri....ale caror raspunsuri nu cred ca le voi gasi vreodata....
VOi gasi doar durere....iar...shi iar...shi iar....la infinit....
De fapt greshesc...nu la infinit...pentru ca eu nu voi dainui la nesfarshit....
De ce???
Pentru ca nu merit.....
e atat de simplu.....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!