poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2539 .



Jocul destinului
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [LaDyOfIcE ]

2001-10-30  |     | 



A fost odata ca niciodata...a fost un zeu, care a primit in dar de ziua lui un joc,numit "destin".Jocul era sub forma de globuletz,un pic turtit,dar viu colorat.
Zeul incepe jocul...Creeaza chipuri din lut, dupa asemanarea LUI shi umple globuletzul.Jucatorii ii muta cu ajutorul unor sforicele invizibile.Le daruieshte capacitatea de a decide,insa decizia finala o lua El.De asemenea le ofera shi cate o inimioara,un fel de motorash prin care ...ii putea elimina in momentul cand se satura de ei,apasand pe un butonash.Insa...in schimbul celor eliminatzi,crea altzi jucatori.Pentru a se distra,face cate 2 inimioare identice.Jucatorii trebuiau sa se mute pe plansha pana ishi gaseau inimioara geamana shi apoi se lipeau unul de altul pana cand El(zeul) decidea pe care din ei sa ii scoata din joc.Inimioarele semanau foarte mult intre ele shi jucatorii se inshelau adesea cautandu-shi perechea geamana.Nu multzi reusheau sa o gaseasca in timp scurt...sau o gaseau prea tarziu.Asha s-a intamplat shi cu o papushica din lut,R., o jucatoare ce se credea a fi buna .A cautat inimioara ei geamana trecand prin multe incercari.Cand credea ca a gasit-o,zeul i-a aratat diferentza.Era una mika..mika...insa,concluzia era clara:R.,greshise.eshuase,nu era inimioara ei pereche.Insa ii placea atat de mult cea gasita incat l-a implorat pe zeu sa ii lipeasca asha cum sunt,sa faca abstractzie de diferentza minuscula.Dar zeul a ramas neinduplecat.I-a oferit papushii de lut o oglinda magica,a viitorului shi i-a aratat ca inimioara ce credea ca e identica cu a ei avea o alta pereche....undeva....in acel joc.R.,distrusa,a intzeles ca fericirea ei sta in fericirea celorlaltzi jucatori.Iubea jocul,jucatorii,provocarea,obstacolele dar...obosise cautand.Daduse maximul de care fusese in stare in acea cautare destinata eshecului.Cand zeul nu a fost atent sh-a taiat singura sofrile,renuntzand la tot ce iubise ptr iubire....shi a fugit....shi inca fuge...shi fuge...shi fuge.....



Pentru tine,iubirea mea pierduta.....pentru un sfarshit amar.....shi pentru un dulce ,nou,inceput.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!