poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3950 .



Uitat pe undeva
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Carlos ]

2004-11-20  |     | 



M-am parasit in gradina plăcerilor si farmecelor tale, am uitat de mine, de soare, de cer ...aici totul e violet. Am uitat cum mă cheamă, cine sunt? O parte din tine care nu se mai poate rupe din noul format. Fara voința aștept sa treacă timpul, asteptand parca nepăsător o apocalipsa promisa. Departe, lumea e-n forfota continua, intr-o mișcare dezordonata in timp ce eu, eu îmi găsesc pacea in brațele tale pe care parca le-as fi vrut inghetate, nu așa calde, prea calde! Mă aprinzi mai trainic ca un foc de seara si mă stingi la fel de repede ca un val in furtuna. Trăiesc sau...? Trăiesc căci altfel n-as putea sa simt nimic din toate astea. Din ochii tai curg lacrimi continuu cu o nemărginire de unde care mă fac sa suspin si sa te iubesc mai departe. Mă simt ca omul care a îmblânzit flacăra si a ajuns sa o tina in mana ca pe un pocal de apa ne-nceputa. Par a fi un peste dintr-un râu de munte care nu se mai satura de răcoarea apelor ionvolburtate de topirea zăpezilor si care nu-si mai dorește nici o clipa căldura apelor de șes. Mă simt ca un Icar juvenil căruia i-au crescut aripi de-adevărat, insa are nevoie de pasările cerului pentru a-i arata cum se zboară. Apoi când invata sa zboare, nu se mai poate despartii de acestea, căci zborul e visul lui, iar pasările, pasările ii sunt surori. Si totuși lanțul ce ne leagă se poate rupe intr-o secunda.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!