poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2083 .



invitatie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [florinonix ]

2004-11-28  |     | 



Poate esti fericit ! eu sunt ; la fel de nefericit ca si tine… la fel de simplu si necunoscut, precum tu imi esti mie, in aceasta clipa, pe care nici macar nu ti-o pot impartasi. Existam in locuri si timpuri diferite, traim ganduri si constrangeri distincte, impartasim, insa, suflarea de constiinta, ce te-a adus acum langa mine. Imi urmaresti cuvintele cu indiferenta unui strain aparte…
Trebuie sa te fi gandit vreodata ca secundele tale se scurg asemeni nisipului din clepsidra, fara sa faca vreo diferenta intre fericire si nefericire, de parca rostul tau n-ar fi altul decat sa te scurgi pana la ultima picatura in cupa unui Dumnezeu betiv. Trebuie sa te fi intrebat daca eterul care se scurge din tine te eupizeaza cu fiecare picatura scursa, ori cu fiecare picatura ramasa… trebuie sa te fi gandit la anii care au trecut, in detrimentul celor ramasi sa-ti sece venele de viata. Trebuie sa te fi gandit la propriul tau sfarsit, la propria ta liniste, ticsita de clipe eterne.. oare cum arata o clipa neinsufletita ? trebuie sa te fi gandit si la asta… si sa-ti fi dorit cu lacrimi, sa o poti gusta, asemeni zeului ce iti suge sangele de viu ! trebuie sa te fi gandit cum ar fi, sa-ti culci capul pe perna, si sa-ti lasi singur seva, sa se scurga, ca un act de vointa pe care zeul cel lacom nu-l va fi anticipat in spiritul tau. Aceasta este poate singurul rasfat, pe care ti-l poti permite… sa te scurgi singur, pentru a bea din cupa zeilor !

Nota : 2004.11.28 , invitatie

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!