poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1702 .



fier
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2000-12-18  |     | 



Mosh Craciun....cu daruri multe....
Curios....in colinde nu am auzit sa specifice darurile pe care le aduce...deci,trebuie sa luam totul ca dar,chiar daca nu sunt darurile pe care ni le-am fi dorit noi,sau chestii pe care noi le privim mai mult ca nenorociri decat ca daruri!...
Dar..in fond ,avem ce face?
Nu prea....trebuie sa ne multumim cu ceea ce primim!
Shi....e shi asta o treaba...
Dar ce se intampla cand aceste "daruri" mai putzin placute,vin unul peste altul,shi nu mai shtim cum sa facem fatza?
Ce se intampla atunci?
Mie asha mi se intampla shi,sincera sa fiu nu shtiu cum ash putea face fatza...shi totushi ma descurc..dar trebuie sa recunosc ca nu imi face nici o placere,chiar daca cei din
jurul meu spun ca sunt o persoana foarte puternica,shi chiar demna de admiratzie....
Mi se mai spune shi ca nu merit tot ceea ce mi se intampla...dar,am shi eu o intrebare....daca nu merit,de ce mi se intampla?
Oare nu observa nimeni ca m-am saturat sa fiu atat de puternica,atat de rezistenta?
Sunt ca o stanca ce e zilnic batuta de valuri....dar,in final shi ea cedeaza....apa e mult mai puternica decat ea...
Pana acum nu am cedat de tot...am avut momente de slabiciune,bine intemeiate,dar nu am dat inapoi cu totul....
Oare chiar nu vede nimeni ca am shi eu nevoie de putzin ajutor,de ocrotire.....de un loc,sau de o persoana unde sa ma simt in sigurantza?
Nu e nimeni care sa imi confere din puterea lor....e atat de greu....
Shi apoi....ma uit din nou in jurul meu....shi vad numai ipocrizie....shi vad ca nimeni nu ishi da silintza macar sa ma asculte....oare eu nu am nimic important de spus?
Sau....o fi mai important ce haine sa itzi cumperi sau ca gaseshti sau nu ceva la cutare sau cutare magazin....oi fi eu idioata shi nu mai shtiu ce e mai important de spus...
Sau sa luam alt exemplu.....probabil ca e extraordinar de
original sa discutzi ce face unul sau altul....
Oribil!
Probabil nu mai shtiu eu care sunt valorile in ziua de azi...Asha o fi....m-am pierdut eu de tot in viatza asta...nu mai shtiu ce trebuie shi ce nu trebuie facut shi spus....
In momentul acesta ma simt vulnerabila....probabil pentru ca mi-a fost din nou inshelata increderea....
Ma doare....shi nu shtiu cum sa fac sa scap de senzatzia asta...
Ash vrea sa ma gandesc la ceva frumos....de exemplu sa zic ca in timp de o sa fac cutare chestie care sa ma binedispuna...dar nu am la ce sa ma gandesc frumos...nu am ce sa fac....shi nu mai rezist....
Dar....
Se aud rasete.....se pare ca numai gura mea ramane inchisa....nu mai am nici un motiv ca sa fiu vesela.....ash vrea...dar nu am....shi cand vreau sa fac ceva...tot timpul trebuie sa fie ceva sau ,mai bine zis,cineva care sa ma impiedice...
Exista solutzie?
Nu...cel putzin nu pentru mine....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!