poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1931 .



simt
scenariu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [kronprinz ]

2005-11-27  |     | 



Se intoarce de la spital foarte nervos... intra pe usa trantind-o...
mama( in picioare, in fata aragazului framanta mamaliga) : da ti-am spus de atatea ori sa nu mai trantesti usa aia... crezi ca avem alta?da' chiar nu ne putem intelege?

el nici nu o baga in seama... se duce in camera sa si se inchide pe dinauntru.

mama( catre maria, vecina lor) : nu mai asculta vecina de loc... nu stiu ce e cu el de la o vreme... cred ca iar umbla cu derbedeii aia... sa vezi ce ma infig eu si in ei odata ... da- da.
maria: lasa vecina, ca si al meu e la fel... ehhh, copiii din ziua de azi..te mai poti intelege cu ei?

( cu un ton ridicat, gesticuland incontinuu, si miscandu-se dintr-un colt intr-altul al camerei... aproape plangand):" de ce eu? oare chiar nu exista si alte persoane care sa merite asta? oare cu ce am gresit? oare m-a parasit dumnezeu? oare tot cea ce am facut si tot cea ce urma sa fac in viata asta nu erau chiar de folos nimanui? ( tresare... si parca trasnit cu o maciuca in cap i se lumineaza fata) ba da...uite de exemplu am inceput sa o plac foarte mult pe...da uite chiar incepeam sa fac ceva bine( rade) ...dar daca ea de fapt nu ma iubeste? ( apare crisparea, se albeste la fata si ramane inmarmurit ca o stana... cade in genunchi... se ia cu mana de cap si se pravaleste pe jos ca un apucat)

mama( cu glas ridicat inspre camera in care el se inchise -se):auzi, da chiar nu ne putem intelege si noi aici la bucatarie de strigatele tale... da focului calculatorul ala mai incet!!(catre maria,cu glas mai scazut aproape in soapta):vecina eu cred ca se drogheaza!
maria(face niste ochi mari...se ingalbeneste la fata...incepe sa tremure):tu stii ca am gasit si la meu in buzunare niste ... nu stiu ce era ..era asa ceva alb..si avea un miros mentolat..in staniol era sastii...

mama(ingrijorata,cu o mana in sold si una la gura,acoperind-o, temandu-se parca din ce din ce mai mult de ce va spune vecina...si cu un glas aproape mut):doamne...(si cu un glas parca mai sigur): pei si nu la-i luat la rost?ce era aia?nu cumva...?
maria(care se ridica de pe scaun cu niste ochi zgaiti mai mari decat inainte) : nu stiu vecina... el mi-a spus ca era guma din aia de mestecat... strivita...(si nedorind sa "cada prost" in fata vecinei):da nu l-am crezut...

el(cu ochii si glasul plans):nu pot crede ca am fost atat de prost sa cred fiecare cuvant al ei...(si palmuindu-se singur parca,se ridica...isi da seama ca fusese penibil...):sunt un tampit...de unde pana unde am ajuns sa cred ca nu ma iubeste?(si se invaseleste subit...):sa-i dau un bip sa vad ce face...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!